Beståndsdel = 0

Jag vill bara vara en del av dig, men jag vet inte vem du är. Du kan vara vemsomhelst. Jag vet inte hur du ser ut. Jag vet inte hur ditt skratt låter. Jag vet inte vad du gillar för mat. Jag vet inte vilken din favorit-tv-serie är. Jag vet inte vad dina föräldrar heter. Jag vet inte hur ditt rum ser ut. Jag vet inte vad för musik du älskar. Jag vet inte om du är ambitiös. Jag vet inte. Jag vet inte vem du är. (Vilken färg på själen har du?)

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Tystnad (Skiljelinje?)


Skiljelinje

Skiljelinje

Om de älskar varandra så kommer de älska varandra tills de inte längre älskar varandra. Då kommer det ta slut.

Men en sak kvarstår.

DET FINNS FORTFARANDE INGEN BESTÅNDSDEL. DET FINNS INGENTING ATT BÖRJA IFRÅN. DET GÅR INTE ATT BÖRJA IFRÅN NOLL OCH LÅTSAS SOM OM INGENTING HADE HÄNT. DET GÅR INTE GÅR INTE GÅR INTE GÅR INTE GÅR INTE GÅR INTE GÅR INTE.

Det finns endast ett botemedel.


Och det börjar på bokstaven G.

GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

NU TAR VI EN TILL SKILJELINJE

Skiljelinje

Här på andra sidan så känns det genast mycket bättre. Det finns dock ett problem som kvarstår. Det finns inget jag. Det finns ingen som utför handlingen. Någon måste anta sig rollen, någon frivillig?

.......(Nej nej nej nej nej nej)....(Ja ja ja ja ja ja ja ja)..............(Du älskar henne)...........


Ja. Jag älskar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0