Anonym

"Lägg upp den på din blogg som ifrån en hemlig person."

Okej. Inga problem. Det gör jag absolut. Älskar när jag inspirerar andra i mitt skrivande. Det är liksom payback för alla författare som har inspirerat mig. Här är en liten text ifrån en anonym person.



"Man ser livet som en videofilm, men har inga knappar till fjärrkontrollen. Det finns bara play. Play och en trasig spola-tillbakaknapp. Spola-tillbakaknappen motsvarar minnet. Att spola tillbaka skulle innebära att man minns saker, att man kollar på dom i minnet. Anledning till att den är trasig är för att man ibland minns fel. Men när man väl spolar tillbaka kan man inte ändra på något, för filmen är redan färdiginspelad. Det skulle bara hända samma sak igen."

Anonym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0