KAOS (fast inte Laserturkens kaos)

Hahahahha ååååååååååååååh.

"Inte ens de visaste kan se alla slut"

- Gandalf


Härmed så utnämner jag dig till härskare över mina tankar. Må du styra mina tankar i tusentals år och med fred. (FAST GLÖM INTE ATT SÄGA DET DÄR SOM FÖRSTÖR ALLT DU HAR BYGGT UPP). Och jag vill bara säga att jag tycker om dig. Jag tycker så jävla mycket om dig, men det finns ett problem. Jag fryser och du kan inte värma mig. Du är som osten i cheeseburgaren, men du kan inte mätta mig. Du är kudden i min säng, men du kan inte få mig att somna.

----> (Övergår till en ny tanke) ---->


Och under de timmarna som jag bara låg där helt borta så tänkte jag på dig. Jag ville vara med dig. Allt det som hänt tidigare spelade inte längre någon roll, jag ville bara vara med dig. Det var det som betydde något. Inte allt det där andra. Det betydda inte ett skit för mig, det var din närvaro som gjorde allt uthärdligt. Det var dina tankars symfoni som lugnade mitt utmattade sinne. När jag kände på ditt hår så insåg jag vad jag egentligen behövde. (försök att förstå att du inte behöver henne, utan du behöver någon som behöver dig, försök att se det ur din trångsynta synvinkel)

----> (Övergår till en ytterligare ny tanke) ---->

Varför petade hon på mig? Som om det vore en invit? Eller var det bara något jag inbillade mig? Var det bara så jag ville att det skulle vara? Jag ville bara känna mig speciell (du fick förvisso din dos av det). Jag har fått så dåligt självförtroende på sista tiden och jag vet inte vad det beror på. Beror det på den där gamla människan? Den där gamla människan som inte finns längre? Jag känner inte längre närvaron av den människan för den människan är inte längre målad. Den människan är en svartvit fläck i min färggranna värld. Våra själars namn rimmar inte längre med varandra så det måste uppenbarligen vara något fel. Eller så är det bara så rätt som det kan bli. Jag saknar den människan inte längre och det är för böfvla najs.

<---- (Återgår till en tidigare tänkt tanke) <----

Inbillar jag mig bara när jag tror att hon tittar på mig? Inbillar jag mig bara när jag tror att hennes blickar ständigt drar sig till mig? Jag vill synas för henne. Jag vill vara stor för henne. Jag vill imponera på henne. Jag vill betyda något för henne. Jag vill att hon ska beundra mig på samma sätt som jag beundrar henne, men det är så svårt att veta. Så förbannat svårt att veta (minns du hur det kändes?).

---- (...kaos...) ----

Hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahaha
(Det finns ingen kärlek, det finns bara kaos)
(Det finns ingen vänskap, det finns bara galenskap
)
(Det finns ingen gemenskap, det finns bara förstörelse)
(Det finns ingen som jag, det finns bara du.)

Och jag som kunde ha älskat dig FAST DET GÅR INTE! GÅR INTE! GÅR INTE!

(Ärade Fredrik, ni har ingen som helst uppfattning om vad kärlek innebär)



"Ni är en sinnessjuk man."

-
Okänd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0