Frågestund?

Ja vem.... om Tanke-krig:
Kan inte du ha en frågestund?


Det skulle funka ifall någon av er faktiskt är nyfiken på vad som egentligen rör sig i mitt huvud. Jag har ju lovat mig själv nu att jag inte ska skriva något på en vecka så jag låter det här bli ett undantag om någon nu faktiskt vill VETA något om mig. Det vore ju fail ifall jag hade frågestund och ingen frågade något. Hahahhaha är livrädd för att ingen skulle kommentera då. Men förhoppningsvis så läser du min blogg av någon anledning och det kanske innebär att det faktiskt finns någonting som du undrar eller något som du tycker är oklart. Tänk på hur många spännande saker jag skulle kunna berätta! Som sagt så funkar det bara ifall du faktiskt undrar någonting. Fast egentligen så tror jag inte att jag är en sådan pass intressant människa att jag är VÄRD en frågestund. Vem bryr sig om vad min katt heter liksom, om jag nu hade haft en katt.

Aja, det är upp till dig som läsare ifall du undrar någonting. Jag väntar väl några dagar och om det har kommit några frågor då så kan jag väl svara på dem, men ärligt talat så har jag inga större förhoppningar, hahaha.

SÅ FRÅGA PÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du om hat?

2010-10-05 @ 18:43:22
Postat av: Ta Ethika

Jagas du av tankekrav att vara den människa du strävar efter att uppnå? Lämnar du en grupp med människor, endast för att övertyga dig själv om att du är bättre än dem som mår dåligt i avsaknaden av andra? Endast för att ge ett originellt sken? Plågas du av tanken att få vet ditt namn? Är bekräftelse din enda önskade vinning? Dina ögon talar.

2010-10-05 @ 23:01:15
Postat av: L

Hur kan det komma sej att du tar folk på allvar, även fast du aldrig ens pratat med dom?

2010-10-07 @ 21:24:26
Postat av: Jag

Hur kommer det sig att du har en blogg egentligen? Vill du att folk ska börja känna igen dig och eller fungerar det som en ventil för dina känslor? Och hur känns det att så totalt öppna sig inför främlingar?

2010-10-07 @ 22:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0