Fritös (jag vet inte)


Vissa säger att det är andra människor som visar dig en ny del av dig själv. Plockar fram nya saker. Alexandra är en del av mig själv som en person har plockat fram, men den personen är inte Alexandra. Den personen som kommer bli Alexandra är den personen som kommer plocka fram den delen i mig själv som jag kallar Alexandra. Visa upp den delen. Visa hur bra den är.

Det är förmodligen bara jag som är tillräckligt knäpp som ger mina tankar och känslor namn, men det är lättare att hålla reda på dem då. Tror jag iallafall.

Nu ska jag sova och drömma om ingenting

(det finns bara idag och idag är en lång dag)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är den underbaraste person du aldrig har träffat?

2010-10-14 @ 08:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0