I saw you

Jag ska fortsätta skriva,fast tänk om jag inte vill då?!!! Fast jag har ju inget val. Om jag försökte sluta skriva så skulle mitt huvud sprängas av alla tankar som jag måste komma ihåg att jag har tänkt. Fast varför just skriva? Finns det inget annat sätt att fokusera sina tankar på? Jo det är klart det finns. Som att regissera en film. Skriva ett manus. Jag vill göra det. Jag vill inte plugga till ett franskprov. Jag vill skriva en berättelse om två personer som är kära. Jag vill skriva om när jag drömde att jag dog. Jag vill skriva om de två sista människorna och hur de överlevde när världen gick vidare. Varför måste jag tala ett annat språk för? Och jag måste dessutom tala det bra, så jag får ett betyg och så jag kan sorteras in i det mänskliga samhället. Franskprov är just vad jag behöver, de är till för att evigt påminna mig om hur värdelös jag faktiskt är.

hihihihihihihiihihihhihihihi


Sedan det där med att jag skulle skaffa en vanlig tråkig blogg är uteslutet. Haha, eftersom jag är en sådan pass tråkig människa så skulle det bli en tråkig blogg om en tråkig människa som ingen skulle läsa. Jag tror grejen med sådana bloggar är att man skriver för andras skull och inte för sin egen. Det är ju bara för min egen skull som jag skriver saker här. Det är ändå ingen som läser. Det är därför jag vill skapa filmer istället. Det är den sanna kreativiteten. Vad jag skriver här är bara en skymf mot den gud som Kreativiteten är. En film vore ett rättfärdigt offer.

Det finns inget mönster

Nu tänker jag låtsas plugga franska


“Man is born crying,’’ says the Fool. “When he’s cried enough he dies.’’

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0