(raknatanimidnalbi)

Nu börjar det igen och ingen kan hålla emot för att stoppa det. Ingen har makten att stoppa det som kommer att anlända. Åh, destruktiva tankar flammar upp, lågor som lever av hat. hihihiihihihihhiihihihih

(I can see you Richard)

Men det var tvungen att börja någonstans och låt mig få det första ordet sagt. Jag tycker verkligen inte om dig. Fast när jag tänker på att jag inte tycker om dig så tänker jag istället på en annan människa som jag gillar. Ett leende kan ju betyda så mycket? VISST KAN DET? SÄG ATT DET KAN GÖRA DET. SÄ........................................

(you look so underfed)

.................g prata inte om sådana saker. det är en dåres ärende och du vet att det är sant. skriv om sanningen istället
(allt som står inom parentes är lögn)

(sanning)                 (sanning)                                (sanning)
(sanning)                         (sanning)

hihihihihihihihihihihihihihihiih SKILJ PÅ DESSA VÄRLDAR DU EVIGA TVIVLARE

(åh tack)

på andra sidan känns det bättre

Men verkligheten har aldrig nått oss som den kanske borde ha gjort. Vi kan fortfarande se den genom våra ögon, men är det verkligheten vi ser? Är inte livet bara mer än en illusion som vi har skapat för oss själva. Minns du inte i början av livet när någon sa till dig att du skulle glömma allt om den stunden, allt som tidigare hade hänt. Du skrek att det var omöjligt men nu sitter du här och du minns ingenting av innan du föddes. Det var inte meningen att du skulle minnas heller, men likväl så börjar du upptäcka en förbjuden gren av livet. Förstår du inte? Det var inte meningen

Ödet älskar inte dig

( I finally made it ) haha ååååååååååååååååååååååååååh, varför tittar du upp på stjärnorna när du vet att de tittar ned på dig? det finns inget fokus i dina tankar, bara strömmar som strömmar åt de håll de själva väljer. förstår du inte livets gåtor du eviga tvivlare

Fast jag önskar verkligen att vi kunde ha kommit överens bättre. Jag menar, titta på dig. Du är hel. Jag är förstörd. Vi har förvisso redan talat om dessa ting, men vad spelar det för roll? Vi kan prata om dem tusen gånger till för vi kommer glömma. Glömskan och döden samarbetar, förstår du. De kan inte verka utan att ta en del av varandra. Kanske vi alla redan vandrar i mörkret och livet är ljuset till våra ögon.

FATTAR DU INTE HUR JÄVLA ONDSKEFULL VÄRLDEN ÄR? MÅSTE JAG TALA OM DET FÖR DIG? jag förstår mig inte på dig. varför gör du såhär? det spelar ingen roll (hihihihihih ingenting spelar någon roll längre, gör det?) jag kommer att förgöra alla i slutändan och skratta åt ödet (KINSLAYER)

Skilj på fantasi och verklighet, skilj på skönhet och mig

skilj oss åt blinda dåre


hihihihihiihhihiihihihhihihihihihi (nej)

Varför kan jag inte minnas vad hon sa till mig? Varför kan jag inte minnas hennes röst i mitt huvud? Varför kan jag inte minnas hennes doft? Varför kan jag inte minnas hur en kyss känns? Varför kan jag inte minnas hur hennes hand kändes i min. Varför? Varför? Varför?

(därför att det aldrig hände. det var bara en dröm. hihihihihihihihihihiihihihih)

HAHAH DET MÅSTE JU HA HÄNT, DESSA MINNEN (det fanns ju inga minnen?) KAN INTE OMINTETGÖRAS. De finns ju fortfarande där! Och påminner mig om hur det brukade vara! Det kan inte vara fantasi!!!!!! Det måste ha inträffat. SLUTA LJUG MIG RÄTT UPP I ANSIKTET, DET MÅSTE HA HÄNT, DET KAN INTE HA VARIT OUPPLEVDA MINNEN, JAG KAN INTE HA FANSTISERAT ALLTIHOPA. DET ÄR OMÖJLIGT. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Hahahhahahahahahahahahhaahhahahah (våra själar rimmar med varandra)
hahahahahahahahahahhahahahahahaha (och de dansar en vacker dans)
hahahahahhahahahahahahahahahahahah(även fast vi älskar varandra mer än allt annat)
haha. (men vi har inte bara träffat varandra på riktigt än. våra själar har inte presenterat sig för varandra)
dåre. (förstår du? min själ älskar din)

åh.

Skilj världen, bryt världen så alla fördämningar ska skaka. BRYT UPP, BRYT UPP!


Slutligen så finns den en person (det finns jättemånga personer???) som ockuperar mina tankar. Och ja, det är du. Du vet att det är du. Du vet att det är du i samma ögonblick som du läser det här. Känner du inte det? Känner du inte hur mina tankar riktas mot dig i just detta ögonblick? Känner du inte hur atmosfären plötsligt fylls av spänning?

Förstår du inte hur speciell du är?


(jo förresten, läs rubriken baklänges så fattar du kanske lite mer, om du inte var smart nog att redan ha gjort det, men jag vågade inte skriva ditt namn där, förlåt)


åh dessa parenteser sammansmältning

hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0