ok

Åh jag blir så arg, jag vill skrika ut allt hat, trots att det egentligen inte är hat. Det är bara påhittat hat. Bara för att jag inte känner något annat. Vi skapar en påhittad känsla för att kunna fördriva tiden. DET GÅR INTE ATT SE RUNT HÖRN. Ingen vet vad som finns bakom ett hörn. Det går inte att se runt hörn. Snart kanske allt (allt?) förändras och det blir som att jag vill att det ska bli. Som det är i mitt huvud. Där jag är kung. I min värld. Då kommer allt att lösa sig. Hahaha, fast det löser ju aldrig sig. Någon måste GÖRA något. Någon måste AGERA. Tack så mycket för alla gratulationer (nej.......)

ok






Det går inte att se runt hörn, men det går att älska


Sanningen är att sanningen har blivit lögn


Och det var då allt jag stod för föll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0