Du är inte tvungen

------> Minnen som aldrig fanns ( JA VI HAR HÖRT DET DÄR FÖRUT, KOM MED NÅGOT NYTT)

När jag tittar över axeln så ser jag dig hånle, åh varför kan jag inte bara få döda dig och sedan ångra mig i resten av mitt liv. Istället för att lämna fotavtryck i mig så lämnade du brännmärken. De bränner inte längre utan är bara svarta fläckar som ett minne av dig, men ont gjorde det. Ja, det gjorde sannerligen ont.

-----> Återgår (till ett annat liv i en annan värld då vi skrattade och var glada tillsammans) aka destruktiv tanke ---->

- Jag tycker om dig. Du får mig att skratta.
- Jag säger ju inte ens någonting!
- HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA

Vi var sådana dårar

----> Fastställer verkligheten (är det sant????) aka destruktiv tanke (fast lärorik) ----->

Jag jagar dig över landskapet och dina steg är så lätta på de gröna ängarna och över de mossiga stenarna. Solen skiner och jag fortsätter springa efter dig,  men jag upptäcker hur jag hela tiden svacklar. Jag ramlar och faller, men jag reser mig igen och fortsätter springa efter dig. Jag skriker ditt namn (raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan) men du tycks inte höra mig. Du bara fortsätter att springa över livets gröna ängar utan att se dig om. Du skapar din egen väg, men du vägrar se över axeln. Varför har du så bråttom, undrar jag. Jag fortsätter att springa efter dig med en målmedveten blick. Det är dig jag vill ha. Du är det enda jag behöver. Jag snubblar igen och skrapar upp mina knän, men jag fortsätter springa. Jag känner hur det börjar svida och något rött börjar rinna nedför mina knän, men jag bryr mig inte om det. Jag måste komma ikapp dig. Jag måste få visa mig för dig. Du ser ju mig inte. Jag vill att du ska se mig.

SÅ VÄND DIG OM I LIVET VETTLÖSA DÅRE. JAGA INTE CITRONFJÄRILAR, FÖR EN CITRONFJÄRIL VÄNDER SIG ALDRIG OM I LIVET. DE MÅ VARA DE VACKRASTE VARELSERNA I VÄRLDEN, MEN DE VÄNDER SIG ALDRIG OM I LIVET. DE BARA BLICKAR FRAMÅT, FÖR DE SKAPAR SIN EGEN VÄG.

Och det var då världen föll samman.

-----> Mannen som saknar ideal är död. Länge leve döden. (NEJ DET GÅR JU INTE) ----->

Ert iskalla leende skär igenom mig, Kära Döden. Ni är nattens man och i er slöja ska vi alla en dag låta oss omfamnas, men varför ler ni? Era vita läppar av is ger ingen somhelst värme och era kalla likgiltiga ögon skänker ingen som helst tröst. Är ni ute efter mig? Söker ni mitt sällskap? Jag vet ju så väl att ni har vandrar bredvid mig i alla dessa tider och ingivit mig med fruktan, men varför ler ni? Jag är inte värdig er uppmärksamhet.

Men åh. Vi ska alla dö så jävla hårt. Hoppas du dör martyrdöden, skrik ut dina lungor för vad du tror på. Skrik ut din själ innan den brinner upp i din döende kropp. Du är för bra för det här livet. Du förtjänar inte att dela luft med dessa själlösa dårar. De är inga kreatörer. De är konsumenter. De konsumerar liv. De är parasiter. De lever på oss andra. Döda dem. Döda dem alla.

NEJ DET GÅR INTE ATT DÖ. DÖDEN ÄR EN ILLUSION. MÅ GUD FRÄLSA OSS ALLA. (Jag har ju aldrig dött?)

-----> Håkan Hellström sjunger om att riva en vacker dröm. Varför fan skulle vi bry oss? --------->

- Men han gör så gott han kan.
- Nej.
- Varför säger du alltid nej till allt? Du är så negativ hela tiden. Säg ja ibland.
- Jag gillar inte att vara positiv. Man blir alltid besviken.
- Happ. Lika bra att du går till han-som-alltid-ler.
- Vem är det?????
- Titta där står han!!!!!!!!!!!!

Och det var slutet på deras kortvariga vänskap, eftersom floder flyter på.

------> En doft kan ju vara rätt soft ------->

Nej. Titta där. Din panna är blodig. Du har tänkt för mycket. Tänk på varför du har tänkt för mycket så kommer du aldrig komma fram till någonting. Hahahahhahahahhahahah .............................

Allt har ett slut


----------- Det går inte att komma åt den här sidan just nu, stänger ned alla destruktiva tankar och allt annat skit som pågår i stormen nu -------------------------


>-<->-<->-<->-<->-<-------------------dfgqwefkjhviduoiuadvst
uDIqdwADadsADSadsADSadsADSadsA
DSadsADSadsASDadsADSasdADSads

Det är ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0