Du är inte mer än den vackraste tanken jag har


---------> Utformar en tanke baserad på verkliga händelser ---------->

Jag förnekar dig. Du är inte verklig. NEJ DET ÄR DU INTE, DU ÄR INTE VERKLIG. HÖR DU DET? JAG TROR INTE PÅ DIG. ALLA DINA OSAGDA ÄR ÄR AV INGET INTRESSE FÖR MIG. Jag förnekar dig. FÖRSVINN UR MINA TANKAR. Du hör inte hemma här. Varför skriver jag om dig? Det finns inget syfte med det. Det leder inte till någonting. Det förändrar ingenting, inte heller kommer det att påverka situationen vi befinner oss i. Du är där och jag är här. Jag ser dig men du ser inte mig.


Skilj på vad som är fantasi

och verklighet

Schhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Nu vill höra tystnaden.

--------> Bygger en tanke utan struktur ------>

Allt jag gör blir bara fel hela tiden (nej du gör rätt) och jag önskar så innerligt att du fanns där, men du hör inte när jag ropar. Du hör mig inte (hon hör men hon lyssnar inte) när jag ropar ditt sanna namn. Du hör inte när jag skriker din själs sanna namn i evigheten. Hur ska jag göra för att du ska se mig? Hur ska jag väcka din uppmärksamhet? Hur ska jag förtjäna en plats i dina tankar? Hur högt måste jag skrika? Det här går inte längre (påverka den odödlige själen genom att bli en dödlig själ) för du väljer att inte se mig.

Hahahahahhahahahah DET ÄR JU SÅ FRUKTANSVÄRT ROLIGT. MAN VILL JU BARA SKRATTA

Och det var då världen skapades tack vare kreationismen (gud då????) (det fanns ju aldrig någon gud?)

<-------- Din pessimistiske bakåtsträvare <-------

-
Rosor. Ditt hår luktar rosor.
- ______________________. (vad hon sa än sa är förlorat)
-
Du, vet du vad? Jag........................................ dklmWINDFJNQWDIFJNQFNAWFNAQASIGJ
- Hahahhahahahahahahhahahahahahhahaha

SKYNDA, DRA EN LINJE

Åh tack


<------ Återskapar en destruktiv tanke <---------

- Jag älskar dig. Så otroligt mycket. Du fyller mig som en vätska i hela kroppen och jag känner hur din kärlek pumpas runt i hela min kropp och fyller mig med värme och styrka. Du måste att fortsätta fylla med mig kärlek så jag aldrig torkar ut. Sluta aldrig ge mig din kärlek. Den gör mig levande.
- _____________________!!!!!!!! (hon blev lycklig?)
-
Det är sanning. Jag känner det. Du är vad som gör mig lycklig (en vacker lögn, men till slut så spred den sig som ett gift och förstörde sin omgivning. Det skapades mer hat än kärlek och alla dårar skrek ut sin ångest)

Det är således mycket viktigt att skilja på vad den enskilde individen tycker och tänker. Han kan inte avgöra vad han säger och vad han än säger så är det lögn. Han ska inte leda människor, utan det vore bäst om han bara dog. Han är för svag för sitt eget bäs.....

Skilj på vad som är fantasi och verklighet, skilj på vad som är destruktiva tankar och kreativa tankar, dra en skilelinje eller sätt världen i brand!

Hahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahaha (stackars dårar)

...ta.

katt katt (cut)

Nej det handlar inte om dig. Det handlar aldrig om dig. Om du är så egoistisk så du tror att det handlar om dig så är du egoistisk. Fast det handlar ju alltid om någon, fast kanske inte just dig. Om alla tänker den tanken så kommer ingen ta åt sig och då tror alla att det inte handlar om denne själv. Därför så var den här förklaringen helt onödig, men det var lika bra att fylla ut med någonti...
Hahahahahahahha? SER DU INTE ?

SER DU VAD HAN HAR MÅLAT PÅ VÄGGARNA? DET ÄR LÖGNER. TVÄTTA BORT HANS LÖGNER DIN VISA DÅRE.


_<-<-_>_Det...<-<-<-->-<...går inte...--<_->->_<-<-_...att fokusera tankarna.>_>_>_<--<-<-<-<-<-<--Men...<-<-<--...jag älskar dig...<-<-<-<...i sanning.-->_>__---<-<-<-><<<<<<_---

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

SKILJ PÅ TANKARNA ANNARS KOMMER ALLT FÖRGÅ

åh


Men jag måste säga att ni är en förtjusande ung kvinna. Jag anhåller ödmjukast om att få vila min blick på ert fagra anlete.

Nu när det nästan är slut så måste det stå något imponerande och smart, men det finns ju som sagt inga slut. Allting bara fortsätter. Det kanske slutar här, men det fortsätter någon annanstans, på en plats där inga pauser ges.

I min värld, är jag kung

(och i en värld som inte existerar så älskar jag dig mer än allt annat i alla världar och i alla universa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0