det blir alltid såhär när jag lyssnar på radiohead

och plötsligt så insåg han att ödet hade en speciell inverkan på honom och han föll på knä ned i vördnad.


Och det var då världen föll samman



(varför kunde du inte ge efter? varför kunde du inte inse din frihet? varför kunde du inte förstå att du hade ett val? )


så ung så obegåvad så oskyldig det var inte meningen att han skulle göra såhär mot oss snälla förstå








hihi.












Åh du förstår visste inte. Jag tänkte väl det. Jag förstår inte heller. Vissa val ska en människa inte tvingas att göra. I vissa ögonblick kan det vara bättre att blunda. Så skönt att slippa ansvare, men förr eller senare så jagar det ikapp dig.





din röst är trygghet
fast jag känner inte dig
jag har aldrig träffat dig
när ska vi träffas egentligen undrar jag
våra tankar har ju känt varandra i flera år
du är den bäste vännen som jag aldrig haft
du är den förlorade kärleken som jag aldrig miste
du är min spegel och jag är din spegelbild
fast sådant känner jag ju inte till
vi har inte träffats än
men jag tänker på dig ändå
när jag ser dig för första gången
så tänker jag berätta för dig
att det inte är första gången jag träffat dig
din röst är trygghet

tack

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är intressant

2011-03-03 @ 20:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0