sdfsdfokejnugårdetförlångthjaiosdjnasdj

VARFÖR SKA DET HÄNDA IGEN NÄR JAG TRODDE ATT JAG VAR IMMUN.

fast det händer hela tiden och jag var så dum att jag trodde att jag hade makten att förändra det. en separation, om den nu är inbillad eller verklig plågar mig och jag står inte ut med tanken på att bli bortvald. du står inte ut med tanken att inte få den uppmärksamhet du vill ha. inser du inte hur patetisk du är?


Wow jag önskar att jag förstod. Fast jag reagerar ju som jag hade väntat mig. Exakt så här är det. Varje gång. Jag blir så frukstansvärt rädd, eftersom jag är så maktlös. Det går inte att påverka det som händer.

hahahahhaahah alla är så svaga och svagast är den som inte tror att den har chansen att påverka





fast egentligen så spelar det ingen roll. jag är inte tidens slav. hahahah! jag är bättre än så. Jag kan besegra tiden. Den hånar mig hela tiden. Fast jag..................................(säg det som är jobbigast att säga)


(ställ den fråga som är jobbigast att ställa. ställ den till dig själv, eftersom du är inkapabel att besvara den)


Så, min kära tystnad, nu har jag brutit dig. Så säg mig, varför tar du avstånd ifrån mig?




SÄG BARA OM DET ÄR EN ILLUSION, SEN ÄR JAG NÖJD







hahahahhaha (Satisfaction)----------------------------------------............................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0