på träden växer döda löv ( ) <- minns du?

Hej. Välkommen till dagens sammanträde. Här idag ska vi skapa illusioner som ska räcka några veckor framöver. Är det någon som har något förslag?

Nej.

Fast det fanns ju aldrig några illusioner. Eller fanns det? Finns det kanske en illusion  om att det inte finns några illusioner, och det är i den illusionen jag lever i? Nej. Det vore bara fånigt. Bara fånigt.

In my world. Where I am king. In sane. Where Chaos rules.

bara fånigt


Jag andas genom dina ögon, men du väljer att blunda. Snälla öppna dina ögon. Bara för ett ögonblick så jag får andas lite. Sedan kan jag vänta på att få andas igen. Bara en blinkning räcker. Snälla. SNÄLLA?


----and innocent----


Kul att man iallafall...vänta? VÄNTA? VAD HÖRDE JAG? Åh just det. Jag glömde. nej




-
Vi behöver prata.         
-
Nej?
-
-
-
-
-
-
-


(En jätteviktigt dialog som jag svor till mig själv att alltid minnas och alltid komma ihåg, men när ödet vind blåser så kan inte det döda lövet sitta kvar på trädet)

(Men trots det, på träden växer döda löv)


The water's clear and ----------------innocent-------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0