inte mer, snälla

kan vi inte låtsas ett tag nu. fantisera. vi glömmer bort tiden. vi glömmer bort att det är sent på kvällen. vi glömmer bort den värld som kallar sig verkligheten och lever i fantasin ett tag. det är kul att ha dig här, för i verkligheten så pratar du och jag alldels för sällan om alldeles för vardagliga och tråkiga saker. det är verkligheten som är skådespelet. här i fantasin kan jag var..-a...........................................

(mig själv mig själv mig själv mig själv och bli älsssssssskad)





NEJ SLUTA SKRIVA, DET HÄR FUNGERAR INTE LÄNGRE, DET HAR GÅTT ÖVER GRÄNSEN, JAG BESTÄMMER


(av dig dig dig dig dig dig dig dig dig)



Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0