jag kastar stenar( åblå?/)

- Du skämmer ut dig.
- Nej.


(nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej)


nu klippar pappa gräset utanför mitt fönster
fast det kanske inte har nånting med nånting att göra. förlåt.




- Det är saker man ser.
- Vad ser du???
- Jag ser
- Nej säg det inte. Jag vet vad du tänker säga.
- Då vet du att han ser oss. Han som ser allt. Ingenting undgår honom. Det är sanning.


kan vi inte spela ett dataspel istället? jo det kan vi göra. tack för att du sa det. du behövde det verkligen


flykt (ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja)

säg hennes namn? fast varför börjar jag prata om henne. hon har ingenting med det här inlägget att göra. det här är bara material för mig själv sedan när jag ska analysera mig själv. det ska bli spännande att se vad jag kommer fram till. därför är det litet av ett framtidsmeddelande till mig själv

fast ändå inte

(titta där är en fågel utan vingar?
en fågel utan vingar?)

haha


tryck på knappen nu så kommer hela världen gå under


(innan vi hinner?
två två två två två ett ett ett av tusentals)?????????---

du var så oprofessionell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0