jag saknar allt det där som jag glömt

det är nog lättare att sluta skriva
om jag slutar lyssna på kings of convenience nu, men jag vill inte

det är så mysigt på något sätt
bara att sitta och humma med

jag ska nog öppna min fönster snart, det börjar bli varmt

jag längtar tills jag kan sova med fönstret öppet
vakna på morgonen för att jag är arg på fåglarna som väcker mig

eller kanske vakna av att det är så varmt
eftersom jag stängde fönstret för att slippa höra fåglarna

haha jag saknar sommaren
men den kommer inte bli densamma

något saknas
något saknas i mig själv

jag saknar mig själv
jag log oftare förr

Kommentarer
Postat av: Anonym

"I'm Here" by Spike Jonze

2011-05-22 @ 00:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0