när jag trycker på play så blir jag lugn igen

- Lägg dig ned.
- Varför?
- Lita på mig.
- Okej! Vad händer nu?
- Nu tänker jag döda dig.
- ..............................


Sluta. Det finns ingenting att bevisa.
Ni hör inte hemma här längre.
Flyt tillbaka till havet.
Det är visserligen inte många utomstående personer som är där.
Fast jag tror ändå att ni kan få den uppmärksamhet ni söker.
Var nära stranden. De som vadar i havet, locka ned dem.
...................................................





(trodde du att du kunde bestämma över oss vi är ett flöde som inte kan stoppas vi är tankar som inte lättar ankar vi är kvardröjande och vi utgör den analysen som du så ofta kritiserar)


helheten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0