varför ser du så likgiltig ut? jag är ju intresserad av dig

- Hej.
- Du igen? Det var längesedan vi pratade här.
- Jag måste erkänna en grej, jag älskade när vi pratade förra helgen i verkligheten.
- Det gjorde inte jag. Jag tyckte det var obekvämt, eftersom du är så konstig. Du är faktiskt en ganska patetisk människa som jag inte vill förknippa mig med.
- Men jag vill bara prata med dig! Jag tycker du är intressant.
- Jag tycker inte att du är intressant. Snälla lämna mig ifred. Du kommer att hitta någon annan.
- Snälla, jag vill bara prata lite med dig, okej?
- Det är just det här jag menar, du är så sjukt på hela tiden. Vad är det för fel på dig?????


JA DET ÄR JUST DET HÄR SOM ÄR FELET
ATT JAG SITTER OCH ÖVERANALYSERAR ALLTING
OCH HITTAR PÅ KONVERSATIONER SOM ALDRIG EXISTERAT
ALLT FÖR ATT FÖRSÖKA KUNNA HANTERA VERKLIGHETEN


Jag kan inte leva i två världar och låtsas att det är samma värld. Det går inte längre. Det blir bara fel.

(fel fel fel fel fel fel fel fel)

Kommentarer
Postat av: 2

alltså, sånt här gör nästan ont att läsa. för jag vet precis hur det är.

2011-05-17 @ 21:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0