Uttala den första mening högt

iah ouh duw hathv jeevigt die ewigheit ejnh tianch and wee schkalj seeglaj bothdom deis gethaensei.


fast

det har ju ingenting med någonting att göra.

fast

jag skulle hemskt gärna vilja sätta in dig i ett sammahang, vars syfte du inte kan genomskåda.

ibland så förstår du dig inte på mig och jag förstår att du inte förstår mig när jag försöker förstå dig.

det är så kul att skriva om dig här, för jag vet aldrig om du läser det

och om du skulle konfrontera mig med det så skulle jag bara förneka det

det är så enkelt att vara mig, jag kan bara skriva här och låtsas att du läser mina tankar

för det här är ju mina tankar, fast kanske lite mer utformade

åh det är stunder som dessa som jag känner mig så död och uttorkad

vart är källan som vi brukar dricka ur

jag tror den heter inspirationskällan, ja så heter den

visst har jag visat dig den? eller kom vi aldrig så långt?

kom du bara till stranden? där du lämnade dina fotspår som mina tankars vågor inte kan sudda ut? svara mig, varför är dina kvar? vad är det som gör dig speciell?

du kan ju inte vara speciell. iallafall inte för mig. jag känner inte ens dig. fast jag skulle vilja göra det. varför skulle jag vilja göra det? jag vet inte.

jag vet inte längrr, förlåt.

jag vet inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0