varför kunde jag inte klara det längre?

- Vi har pratat om det här. Vi kan inte fortsätta såhär.
- Så varför slutar vi inte?? VARFÖR KAN VI INTE SLUTA?
- För att vi är svaga. Snart så kommer det en vändpunkt.
- En vändpunkt? Vad skulle det vara för vändpunkt?
- Det vet vi inte än. Vi kan inte se runt hörn.
- Vi hade lovat
honom att vi skulle sluta skriva här. Vi lämnnar ut oss själva.
- Jag vet. Men det är för att det fortfarande är någon som tittar.
- Vem eller vilka är det som ser oss?
- Det är osynliga människor, men vi kan se deras fotspår i sanden.

NEJ NEJ JAG SKULLE JU SLUTA
JAG SKULLE JU GÖMMA MIG FÖR MIG SJÄLV


(schhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh)




(hahahahhaha)


Det går inte.
Det går inte att låtsas som att den här världen inte existerar, för det gör den

(den har blivit så verklig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0