vi har gjort det här så många gånger förut i mitt huvud

-  Varför riktar du en pistol emot mitt huvud?
- För att jag tänker döda dig.

PANG PANG PANG PANG, lät det i mitt huvud.



jag klarar inte av tystnaden i mitt hjärta







sjung den där sången vars text du har glömt,
den som du en gång kunde utantill


idag finns det inga skiljelinjer. må tankarnas flöde dränka alla tvivlare



ibland så önskar jag ATT DU OCH JAG INTE BARA HADE FANTASIKONVERSATIONER I MITT HUVUD. Vi brukar prata om att jag har haft fantasikonversationer dör du och jag har pratat om samma sak. Det fortsätter in i oändligheten. Varför är du bara en illusion? Vi brukar prata om alla möjliga saker. Ibland så pratar vi inte ens, vi brukar bara sitta och sitta på varandra under en fika eller bara vara ute på en promenad. Men det här är inte verklighet. Jag har bara hittat på det. Varför har jag hittat på det? Varför har jag hittat på dig? Är det för att jag behöver dig? Om vi verkligen pratar någon gång så måste jag prata om att jag har pratat om det här i miljarder parallella verkligheter förut.

Förlåt för att jag är såhär, men jag kan inte fokusera mina tankar. Jag har inte kunnat göra det på 8 månader. Förlåt för att det hela tiden blir såhär abstrakt. Det är personer som dig som jag önskar att jag kunde vara normal för och inte såhär...instabil. Det här funkar inte i längden. Jag är ingen bra framtidsinvestering. Inte heller är jag i längden en bra människa.


förlåt för att jag hittade på dig

jag är en sådan svag människa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0