I min värld, är jag kung

Urdrag ur ett liv som vi aldrig levde, men på något sätt upplevde


-----> Skapar en ny tanke baserad på verkliga händelser ----->

(Auktoriteten) Vad var det jag sa? Minns du? (minns ni?) Jag sa redan då att du skulle se mig som den sista utvägen och se, nu kommer du tillbaka när den nya världen faller samman. Du kommer tillbaka och tror att du har en plats i evigheten. Du tror att allt ska bli som förut, när du inte längre har det som gjorde dig så lycklig. Så fort det kommer en motgång som du inte klarar av att hantera så tror du att det är över. Patetiska människa. Jag gav dig sanningen, men du valde att inte tro på den. Våga inte komma tillbaka. Våga inte röra mig. Vi är inte lika du och jag. Vi var aldrig lika heller (för svag)

|---- Ignorerar en tanke som försöker penetrera försvarsmekanismen. Vidtar säkerhetsåtgärder ----|

----> Skapar en ny tanke baserad på oupplevda minnen ---->

(Logiken) Du är en dåre om du inte njuter av den situationen du befinner dig i. Du behöver ingenting av det där som de andra lovar dig. De talar bara om hur ditt liv ska vara, men du ska inte lyssna till dem. Deras värld är en liten värld, en värld där din storhet inte får plats. Det finns ingen mening i att anpassa sig efter dem som vägrar byta färg på sina själar. Inte heller kommer de att förstå din börda, då de bara talar om dina brister och hur du vägrar acceptera sanningen. De är vilseledda av sina egna ideal som de skapat för att sträva efter något de aldrig kommer att nå.

----> Skapar en tanke med makten att förgöra alla andra tankar och vad de står för ---->

(Dåren) Tänk om du har fel, hahahahahhahahahaha (och så fortsatte det tills världen gick vidare)

----> Skapar en underbar tanke baserad på verkliga händelser ---->

(Alexandra) Du och jag






och så fortsatte det tills världen gick vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0