Det finns inget du, bara jag

Du säger att du har förändrats, du säger att du är så mycket bättre än förut, men vad som egentligen hänt är att du har nya tankar om dig själv och det är inte en sann förändring. Det är en framtvingad förändring. Förut var du dum i huvet och nu säger du att du inte längre är det, men vad det egentligen betyder är att du fortfarande är dum i huvudet men nu vet du om det. DET är den enda skillnaden, dina tankar om dig själv kommer förändras men bilden av dig i mina ögon kommer aldrig förändras eftersom du har bränt fast den innanför mina ögonlock. Är det då mitt fel att jag fick det där dåliga intrycket av dig eller ska vi skylla på omständigheterna. Kanske det inte är någons fel, men måste utse en syndabock.

Sanningen är att du inte har förändrats, bara ditt sätt att tänka om dig själv har förändrats. För att kunna genomgå en verklig förändring så krävs det inte bara att förändra dina tankar, utan även ditt tankesätt, för det är den svåraste förändringen. Du kan förändra ditt sätt att tänka om dig själv, men inte hur du gör det.

Hahahahahahahaha, det här är inte mina tankar, de är lånade tankar ifrån ett annat liv. Snälla ge mig dig som du aldrig var för då skulle allt bli så bra igen. Det här handlar inte om någonting, det för förvirrade söndagstankar som slåss om att få sin uppmärksamhet och jag är ytterst oförmögen att göra någonting åt det. Visst är det så lätt! Fruktansvärt lätt och snart ska vi alla skratta tillsammans som en enda stor gemenskap. Jag vill raderade det här inlägget för det betyder ingenting för mig. Ingenting av det här betyder någonting för mig, så vad gör jag ens här? Jag borde vara någon annanstans, där någon (men ingen gör det ännu) behöver mig. Det är vad som verkligen behövs, någon som behövs. Hahahah. Det här går inte längre, lika bra att jag lägger ned.
Snart ska den siste fienden förintas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0