hahahahah(hemligt meddelande)hahahahahahahha

Jag har inte hittat en perfekt människa. Det finns inga perfekta människor. Du är ingen perfekt människa. Jag är ingen perfekt människa. Det finns inga perfekta människor.

Nämn din största brist så jag vet vad jag ska klaga på.
Nämn din största rädsla så jag vet hur jag ska håna dig.
Nämn din största svaghet så jag vet hur jag ska krossa dig.
Nämn din största passion så jag vet hur jag ska hata den.

Ljug för mig om hur du är så jag vet att du är ingenting för mig. Snälla ljug för mig. Säg att du är allt som jag inte är. Visa våra olikheter och låt dem skapa en klyfta mellan oss. Jag vill inte höra din röst i mitt huvud. Jag vill inte se dig innanför mina ögonlock. Jag vill inte känna närvaron av dig i mitt hjärta. Försvinn, du och jag skulle bara skapa mer hat än kärlek tillsammans. Vänd dig om och se inte bak över axeln för där kommer jag stå och titta efter dig. Gå bara vidare, gå vidare i livet och titta inte bakåt, som om du tvekade över ditt val. Välj inte mig, för jag kommer alltid att vara vägen utan slut.

Spring, flyg, sväva iväg. Du hör inte hemma här, i mina tankar. Det är en dyster och ogästvänlig plats, du hör inte hemma här. Du är bättre än så, men du måste påminna mig om hur värdelös du är. Riv sönder alla tavlor, bränn alla dikter, förstör alla instrument, döda alla skådespelare, gör allt du kan för att fly. Det är ett farligt spel.

(Flyg lilla fjäril, flyg. Du ska inte behöva ta del av dessa destruktiva tankar, läs intet mer. Blunda och fyll dig själv med tomhet)

(In a world gone mad, it is madness to be sane)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0