fel. fel fel fel fel fel fel

- varför sitter vi här egentligen. (spänningen i bröstet går inte att förklara, snart faller jag ihop)
- jag tycker att du är vacker. (hur mycket hon än låtsas så är det inte ord som skär, utan ord som smeker)
- du är också fin. (jag önskar att vi kunde sluta spela det här skådespelet och öppna oss för oss själva)
- var det ödets vindar som blåste? ( eller var det slumpen som förde våra sinnen nära varandras?)
- jag vet inte. det kanske inte spelar någon roll. (det som spelar roll är hur nära han är mig just nu)
- jgkhj,._---------------------------------------


(flykt)

(låt oss fortsätta snälla)

(-asdfmlsdk-------------gö--------)




En röst som viskar i natten.
Vem är du som tror dig äga rätten till mina tankar?
Visa dig.
Visa dig, du fantasins sändebud.



(vem är du som försöker vara realistisk nu ska vi drömma vackra drömmar som innehåller vackra ord och vackra meningar nu ska vi drömma om drömmen som vi aldrig har drömt om förut och den ska vara så fruktansvärt vacker)

schhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0