tre igen

behöver jag verkligen det? nejjustnej



behöver jag en verklighetsflykt? JA DET BEHÖVER JAG

jag hör inte hemma i den världen. jag hör inte hemma i verkligheten. där är jag ingen. där har jag ingen betydelse.



annat är det här. här kan jag skapa. här kan jag bestämma hur saker ska gå till. här skriver jag handlingen.

MEN OM NU ALLT ÄR SÅ HEMSKT SÅ BORDE JAG FULLBORDA DEN VERKLIGA VERKLIGHETSFLYKTEN SOM INNEBÄR ATT JAG TAR MIN JÄVLA BOK OCH LÄSER DEN TILLS JAG HAR GLÖMT BORT TID OCH RUM.

Därmed kommer tanken om att isolera sig. Inte att stänga ut omvärlden ifrån sig själv, utan istället att stänga in sig från omvärlden. Åh tro mig, jag har suttit i det fängelset så många gånger förut, men aldrig tidigare har jag insett vikten av det.

(Isola)


(döda Isola)



(döda även alla tankar som vågar hoppas)

(döda även alla de som tvivlar för vi möter svåra tider just nu)

(det finns två sid.......................................)

.  .        .          .......    .


( det står redan skrivet på väggen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0