ibland är gränsen tunn

hahahahhahahaa 

och han faller för frestelsen, gränsen mellan fantasi och verklighet är så tunn nu

äntligen betyder jag någonting. äntligen så betyder mina val någonting

och han trodde att hans val utgjorde någon skillnad i hela världens loggbok. han var en sådan dåre, men ingen kom till skada iallafall. trots det så måste någon öppna hans ögon, till den verkliga världen, till den världen som han inte längre lever i. någon måste visa honom vägen tillbaka.


äntligen. makten. jag känner makten och den är så övergripande. den gör mig så LEVANDE SÅ FRUKTANSVÄRT LEVANDE



sedan tryckte han på knappen och fantasin översköljde honom. hahahahhahahaha






hahahhahahaha JAG ÄLSKAR ATT VARA KUNG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0