and I meet you at the cemetery gates

HAHAH DU SA ATT DU GJORDE VAD? FÖRSÖKTE DU FÖRMEDLA EN KÄNSLA? DET VAR DET ROLIGASTE JAG HÖRT.





Jag sa till henne att vi bara lurade oss själva.
Då sa hon att jag saknade förståelse för kärlek och känslor.
Då började min mun blöda.
Hon frågade varför jag blödde.
Då sa jag att min mun var ett sår.
Ett sår som blödde varje gång jag försökte förmedla en känsla.
Då sa hon åt mig att hålla käften.
..............................................

(men om vi inte tar av oss våra masker någon dag så kommer vi få svårt att andas. du kan inte hålla andan hela livet. jag ser igenom dig)







kul att du hörde av dig, jag tänkte faktiskt precis gå.
men ifall du faktiskt dör, och ifall jag faktiskt överlever
ska vi inte ge varandra något slags löfte?




(
A dreaded sunny day
so let's go where we're happy
and I meet you at the cemetery gates)




DUUUUUUUU FICK SVART!

Det passar väl bäst så? Inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0