är det inte fyra veckor snart? hur länge till?

Tror du på själsfränder?
Den här illusionen, är det en speciell person som finns där ute någonstans, eller skulle det egentligen kunna vara vem som helst? Luddigt,hoppas du fattar.


Nej, jag tror inte på själsfränder. Jag vill tro jättemycket på det, men det existerar inte för mig. Däremot tror jag på personer vars själars namn rimmar. Vad jag menar med det är att man inte är exakt lika, men man är ändå lika på slutet så att det rimmar som två ord.

Och ja, den här illusionen är en speciell person som jag faktiskt ser nästan varje dag, men då jag aldrig pratat med personen så kan jag inte avgöra om hon faktiskt existerar annat än i mitt huvud. dessutom så verkar hon vara för bra för att finnas. det känns mer troligt att jag har skapat henne i mitt huvud, men jag hoppas jag har fel.







jag kanske får veta snart

Kommentarer
Postat av: A

Men om du nu skulle börja prata med och lära känna din illusion (som då inte längre kan kallas illusion, antar jag) och det visar sig att era själar inte rimmar, vad skulle hända då? Spelar det någon roll?

Ursäkta för alla frågor, men jag är nyfiken på dina tankar.

2011-05-03 @ 20:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0