det är så uppenbart

hennes namn?

(namn namn namn namn?)


det spelar väl ingen roll. jag vet inte ens om hon brukar läsa det jag skriver här. det kanske är bäst så. det kanske är bäst att bara låtsas som hon inte ser mig. jag vet inte ens om det är ditt namn. det kanske är ditt namn jag sitter och tänker på.

men det vore så uthängande att skriva ett namn. den personen har egentligen ingenting mer mig att göra. ifall jag skulle skriva hennes namn skulle det vara som om jag försökte knyta samman mig själv med henne. det vore bara fel

(fel? fel ? fel ? fel ? fel ?)

är inte det här fel?

(det här är fel var för gör vi fel vi ska inte göra fel mer förlåt)

fast även om hon läste vad jag skrev så skulle det inte spela någon roll. jag skriver ju för min egen skull

ibland blir för mycket att tänka på. det här är ju min verklighetsflykt.


det kanske är du ändå, men det spelar ingen roll

ingenting förändar någonting?

(nej nej nej nej se se se se mig mig mig mig mig le le le le le le)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0