jag lägger ned nu?

hur länge ska vi hålla på såhär
hur länge ska vi tänka på varandra utan att prata med varandra
hur länge ska vi ignorera varandra fastän vi ser varandra varje dag

varför känns det såhär
varför är det dig jag tänker på
jag vill inte tänka på dig
om jag kunde så skulle jag låta bli
men det går inte

varför är det såhär


(är det dags att lägga av nu?)
(är det dags att stänga av nu?)

kan du inte säga åt mig någon dag att sluta med allt det här
låtsas bli arg på mig, jag kommer tro på det
säg åt mig att det inte finna några känslomässiga band som knyter oss samman
säg det så kommer jag tro att du talar sanning

låt det bara inte fortsätta

(är det dags att sluta tänka nu?)
(är det dags att sluta hoppas nu?)

(är det dags att hoppa nu?)

ja nu


......................

Kommentarer
Postat av: Anonym

i can't live with or without you

2011-05-22 @ 00:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0