ska vi dansa? här på stranden? javisst!

URSÄKTA, MEN JAG ÄR LITE NYFIKEN PÅ DINA TANKAR


i will eat you alive i will eat you alive i will eat you alive
i will eat you alive i will eat you alive i will eat you alive
i will eat you alive i will eat you alive i will eat you alive
i will eat you alive i will eat you alive i will eat you alive


tvilling?



är du min tvilling?



vem är du?

vad gör du här?

det här är mina tankar

försvinn härifrån

varför läser du mina tankar? vem ger dig rätten till det? skäms du inte?

(skäms skäms skäms skäms skäms)

som ett eko

vi ska väl bli  vänner?


ok


gå nu, det finns andra världar än dessa


fast jag förstår inte varför du skrev att du hatar mig, jag vet inte ens vem du är. du sa att du gillade att läsa mina tankar, men att du hatade mig. varför hatar du mig? visa ditt ansikte


visa dig inkräktare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0