På söndag

På söndag så ska den sista tråden av mitt gamla liv slitas av.
På söndag så ska det sista minnet brinna och bli till oåterkallelig aska.

Varför? För det är livets gång.

På söndag så kommer mitt undermedvetna att förstå det jag kommer göra, mitt undermedvetna kommer acceptera mitt beslut och därmed slänga igen alla öppna dörrar och låta dem bli låsta för evigt. På söndag så kommer andra nya dörrar att ha öppnats.

Varför? För det är livets gång.

Och ännu en gång ska du vada i aska. I de minnen som inte längre växer med tiden, utan blir utjämndade med marken. Men det är inte mycket som ska brinna. Bara en sista grej. Sedan är du fri.


Fri. Nyckeln till friheten är förlåtelse.

Jag förlåter mig själv, för allt jag har gjort, jag förlåter mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0