kommer du ihåg när vi brukade skriva framtidsmeddelanden till oss själva?

Ja, varför raderar jag inte ett år av minnen.

Varför växer det döda löv på träden?


För att jag är för feg, jag är rädd att förlora en del av mig själv. Även om den delen är död. Kanske. Tror jag. Ja så är det nog.

Jag vill inte minnas det, men jag vill kunna blicka tillbaka och se hur jag har utvecklats.

För mig är det viktigt.

Kanske inte för dig, eftersom du inte kan se förändringarna på samma sätt som jag gör.

Fast egentligen så är det inte ens min gamla blogg. Det är någon annans blogg. Någon människa som jag var en gång  i tiden och jag är inte beredd att glömma den människan. Ibland saknar jag den människan och ibland så önskar jag att han aldrig existerat. Fast allt det där spelar såklart ingen roll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok sorry

2011-05-01 @ 02:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0