Jag vill också ha det livet

VAR INTE AVUNDSJUK PÅ LIVET DU ALDRIG LEVDE.

Det blir fler och fler oupplevda minnen. Hör hur den vilse dåren skriker efter uppmärksamhet, för han vill ta del av dessa oupplevda minnen.

VARFÖR FÅR DE VARA LYCKLIGA TILLSAMMANS? JAG VILL OCKSÅ KUNNA GÖRA SÅDANA SAKER MEN DET GÅR INTE. VARFÖR TAR DU DEM IFRÅN MIG.

Åh dessa oupplevda minnen. Men kanske det vore bäst om det egna jaget inte bekymrade sig om sådana små tingester. Det vet ju så mycket bättre än att vara avundsjuk på de som vandrar.

Varför får de göra sådana där saker? Vem har bestämt det? Och varför stjäla mina favoritmänniskor? Du har ingen rätt att stjäla mina favoritmänniskor, som jag tittar på med beundran. Varför stjäl du mina favoritsjälar? Du har ingen rätt till dem. De är mina. Kan du inte åka med någon annan? Kan du inte ta någon annan med dig? Varför just en av mina favoritsjälar? Låt oss vara. Låt oss nudda varandras tankar ifred, med endast våra blickar som portalar mellan två vitt skilda världar. Varför ska du förstöra för oss.

Det är visserligen sorgligt, men det är livets vägar. Du ska också se världen och du ska älska det du ser. Det spelar ingen roll vad de gör och vad de säger. Du kommer också att uppleva fantastiska saker.


HAHAHAHAHAH, VARFÖR HÄNDER DET INGENTING. VARFÖR STÅR LIVET STILLA. VARFÖR SER JAG DESSA TECKEN SOM BEKRÄFTAR MIN TEORI OM ATT ALLT VÄNDS EMOT SAMMA PUNKT NU.

(hahahahah, åh, men du måste förstå att din lycka först kommer att uppstå när en tanke om lycka uppstår. först då kommer du kunna bygga på din klump av lycka. var inte avundsjuk på de andra. de förtjänar att göra något roligt. varför ska de lida för din skull? om du vill att de ska lida som dig så är du en dåre)

Men i min värld, är jag kung.

Inget kaos

Ingen ordning.

Inga kungar.

Ensam i en värld.

Dra en skiljelinje och skilj fantasi från verklighet

Nu känns det bättre

Säg de orden som skänker mig trygghet.

(Du kommer att finna den lyckan du söker när du har skapat en tanke om lycka. Dina destruktiva tankar förstör hoppet om en bättre tillvaro. Se ljuset, se all skönhet i världen som du inte ser ur den döda synvinkeln. Se världen och hur vackra alla individer är.)

Tack Alexandra



Kommentarer
Postat av: tina

du e smart, gillar din blogg

2011-07-07 @ 04:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0