frskt frmdl

Han sa såhär

"För att verkligen förstå mig som människa så måste du förstå att jag är en otroligt skicklig lögnare. De lögnerna som jag skapar, de skapar jag för din skull för jag vet att sanningen inte gör dig bättre. Du må påstå att den gör det, men det är bara en lögn ifrån dig. Vi skjuter rättfärdighetskänslan åt sidan ett tag nu. Du måste bara förstå det. Jag kommer ljuga så otroligt mycket för dig, men jag gör det för att jag värderar dig så högt."


Men det var ju ingen som svarade. Han talade endast för sig själv och bara den mest skickliga lögnaren av alla kunde skapa den lögnen som det egna jaget inte kunde upptäcka. Just därför.

Just du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0