Tvätt-t.

- En man?
- Ja, men inte vilken man som helst. En man med illusioner.

(?????????????????????????)


förstår inte
förstår inte


det är fel tid nu

avsluta


AVSLUTA DEN DESTRUKTIVA TANKEN
NU
JAG BEODRAR MIG
SLUTA NU

.....


(det hördes andetag i väggen. vem var det som gömde sig där?)

(ith)

så säg hur många gånger
hur många gånger
ja hur många gånger man kan leva utan att dö

men

det var ju som att lägga sig ned och kapitulera
ja?

jag ska klottra på din gravsten
lögnare
jag ska rista en ett streck för varje gång du ljög för mig
ja
jag ska dela hav
jag ska få himlen att falla ned
jag ska få dig att bära upp jordens innandömen
och när du inser hur fel du hade
så kommer allting att bli tyst

lika tyst som musiken i ditt hjärta
jag lyssnar men jag har ingenting längre
fanns det någonsin en melodi där?
eller var det en av dina lögner?
ja det var det
jag ser igenom dig
du är genomskinlig nu

fast jag skiner också
jag skiner av ett ljus

är det ditt ljus?

nej okej
förlåt

SNÄLLA FÖRLÅT


(det var inte så här så här såphåspd men om jag ja om jag så här aå sx )

(snälla kan någon kontakta den tredje mannen)

(kan någon snälla kontakta mannen med illusionerna)

snälla
(snälla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0