asdgfhklölkhg

hahah jag vill skriva SNÄLLA JAG VILL GE UTLOPP FÖR ALL KREATIVITET MEN DET FINNS INTE TID FÖR JAG MÅSTE LÄMNA DEN HÄR VÄRLDEN SNART OCH TILLBRINGA EN VECKA I VERKLIGHETEN. hur ska jag klara mig utan det här. hur ska jag klara mig i verkligheten i en vecka

och jag blir så arg på människor som (som döljer saker i det där fängelset som finns inom alla människor)



dsfnaosdfkölgjmsldknfbj





frustration
jagvill inte
jag vill inte det här heller
kan inte någon säga något bra
något som är givande
något som kanske för en gångs skull betyder någonting
nejjustnej
det finnsregler
som bestämmer hur saker ska vara jag tror det heter normer

ja så heter det
fast det bryr väl du dig inte om
mitt i natten
när jag hittar mig själv en dag så är det första jag ska göra att skälla ut mig för att jag inte hittat mig tidigare

jag blir så arg

det här
det här är frustration

FRUSTRATION ORKAR INTE

Kommentarer
Postat av: curiosity killed the cat

Jaaa frustration är liksom en kreativ del av alla, Så länge du har den med dig så blir du mera kreativ.

Älska din frustration

2011-06-24 @ 00:24:53
URL: http://google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0