nu ska jag ljuga för mig själv ett tag igen

(borde jag isolera mig?)
(eller isolera Isola?)

kom igen gör det enkelt för mig






åååhhhh så patetiskt
allt det här är



MEN FÖR EN GÅNGS SKULL SÅ HAR JAG FAKTISKT LYCKATS MED NÅGONTING, EFTERSOM VERKLIGHETEN HAR SLUTAT FORMA SIG EFTER FANTASIN, FÖR NU ÄR DET TVÄRTOM. FANTASIN FORMAR SIG EFTER VERKLIGHETEN OCH JAG TYCKER DET ÄR SÅ JÄKLA SYND EFTERSOM FÖRUT SÅ FANNS DET EN SLAGS TANKE OM SKÖNHET. DET EXISTERAR INTE LÄNGRE. NU FINNS DET BARA EN KLAGAN OCH ENORM AVSAKNAD AV SAMHÖRIGHET OCH NÄRHET.

Detta innebär att det bästa vore att isolera sig.

(som förra sommaren, som förra sommaren, som förra sommaren)

fast det var andra omständigheter då
eller var det verkligen det?
?????????????????????????
?????????????????+++




alltså den här världen
den som kallar sig själv verkligheten
jag kommer aldrig förstå den




(du kan inte se runt hörn, ingen kan se runt hörn)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va hände förra sommaren?

2011-06-11 @ 00:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0