ssiiiii

stäng in det
stäng in det i dig själv

ingen bryr sig
ingen vill bli uppmärksammad
ingen vill känna sig speciell
ingen vill betyda något

???????????????????????


(ja)


stäng dörren till de röda salarna. stäng dörren och låt den förbli förseglad.

(ja)


jag önskar att du brydde dig lite mer


(nej)


men om vi sa såhär att jag faktiskt inte kan ljuga för mig själv en längre tid, skulle du tro på mig om jag sa det?

kom igen sju veckor. det brukar ta tre dagar för mig att glömma en person. inte sju veckor och fortfarande ingen förändring. varför gör jag såhär mot mig själv. vad är det för något inom mig som jag inte kan hanter och bestämma över. varför kan jag inte kontrollera mina egna tankar. kom igen. sju veckor. kom igen.

(hihihiihihihihih)




stäng dörren till de röda salarna, vi blöder. försegla alla in- och utgångar omedelbart, annars kommer de röda salarna att kollapsa.


(snälla säg till honom hur patetisk han är, säg till honom hur allt han någonsin sagt har varit lögn, säg till honom att han inte längre kan ljuga för sig själv för att skapa någon slags sanning, säg till honom att han i hela sitt liv har levt i en fantasi och att det nu börjat sätta sina spår, säg åt honom om han verkligen har fattat tycke för den främmande människan så ska han stänga in den smärtan som inte finns inom honom själv. säg åt honom att han är en lögnare, framförallt.)

säg åt honom att han inte förstår innebörden av kärlek, då kommer han att förstå. först då kommer han att se alla lögner och inse att han hade fel. först då kommer han be om ursäkt till Evigheten.







(tre ter tre ter tre ter ter tre tre tre ter tre )

nej


(två två två två två två tåvå)

ja två

en en två

två (vi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0