DET HÄR ÄR FÖRVIRRING

jag tror vi tappade bort varandra någonstans i livet
men jag minns inte vart
vad var det du kallades
nej jag minns inte längre
men jag minns att vi tyckte om varandra
jag vet inte om du kan höra mig nu
men jag önskar att du gjorde det
någon dag kanske du minns mig

fast allt det där spelar såklart ingen roll
det är så ensamt nu
jag saknar någon som mig själv
vart tog alla dessa människor vägen
_--------------------------------



Nej. Det saknar struktur. Det saknas någonting som håller världen samman. Detta är vad jag talar om. Utan strukur så kan man inte bygga upp en tanke eller liknande. För att få en fullständig text krävs det struktur. Inte kaos. Kaos bidrar endast till abstrakta och helt oförståeliga tankar. Det finns ingen mening i att inte ha struk.,.,,,,.,,...................


-.aijklök.wekrnjslkfl



schhhhhhhhhhhhhhhhh

jag hör en realist
en realist som försöker
var det verkligen så länge sedan nu?
det är inte att det fortfarande har betydelse för mig
det är bara att det har gått så länge
så länge sedan världen var på väg att falla samman
åh jag får nästan lust att skriva om det
men första ska alla de från den gamla världen dö

och ni som trodde att det var enkelt att döda en tanke
det kan vara svårt eftersom i processen så kan man döda sig själv

MEN DET SPELAR JU INGEN ROLL ELLER HUR FÖR ALLT DET HÄR ÄR SÅ SJUKT JÄVLA ABSTRAKT SÅ ATT DET SAKNAR BETYDELSE ÄVEN FÖR MIG. DET FINNS INTE HELLER NÅGON STRUKTUR EFTERSOM DET VORE BARA LÖJLIGT ATT FÖRSÖKA GLORIFIERA SAKEN PÅ DET SÄTTET. JAG KAN SITTA HÄR OCH SKRATTA ÅT DET SOM JAG VÄLJER ATT SKRIVA EFTERSOM DET I SLUTÄNDAN INTE BETYDER NÅGONTING FÖR MIG.

fast det kanske det gör ändå till viss del
(fast snarare som en viskning)

fast i ett annat liv
fast i ett annat liv
fast i ett annat liv
NU TAR VI STORA KLIV

det var kul eftersom det rimmade, annars hade jag inte skrivit det

fast nu skrev jag istället om varför jag skrev att det rimmade


och nu skrev jag om hur jag skrev om varför jag skrev att jag rimmade

och sen kan man hålla på så i evigheter för det tar aldrig slut, att fortsätta tänka på vad man tänkte att man gjorde

det tar aldrig slut älskling

på tal om det ordet, jag gillar att använda det, för jag använder det så sällan
jag tror det var första gången jag skrev det på många månader nu
sist så skrev jag inte det TILL någon, utan jag bara använde det i en text
nu gjorde jag det igen. det är kul. att kunna ha det som ett oanvänt ord

fast det där har såklart ingenting med nånting att göra.


(det absolut enklaste vore om du dödade honom, eftersom det skulle skapa spirituell harmoni.)

SKULLE ALLA DANSA? SKULLE DE GÖRA DET? SNÄLLA BERÄTTA, SNÄLLA VÄNLIGEN

dansa? av vad? satisfaction?

och varför skrev jag ordet på engelska? jag vet inte

DET HÄR ÄR FÖRVIRRING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0