han bugade sig, sedan högg han mig i bröstet. jag fann inte orden

jag förnekar dig



jag förnekar dig

Vi känner till varandra, precis som du känner till oss. Vi vill se dig falla. Vi vill se dig dö. Vi vill se dig lida och vi vill se dig försvinna.


jag förnekar dig



(I min värld är jag kung)



åh titta, den unge mannen, han som kämpar för en illusion. hahahahahahhah. ååh. vet ni vad det sista han sa var innan världen föll samman? hahhhahahha det förklarade allting för mig när han sa det. allting blev så klart och det fanns inte längre några linjer. förneka linjerna och förneka skiljaktigheterna, för DU LEVER I ETT GRÄNSLAND, ETT GRÄNSLAND OCH DET ÄR GRÄNSERNA SOM HINDRAR DIG FRÅN ATT NÅ DIN HELHET. SER DU INTE? FÖRSTÅR DU INTE? FÖR ATT FINNA DIN HELHET SÅ MÅSTE DU FÖRNEKA DIN VÄRLD DÄR DU ÄR KUNG



(Vet du vad trollkarlen sa sen? han sa att den största illusionen är illusionen om en illusion. sedan skrattade han. sedan dog han. varf..................................._________________________________



Han dog för kreativeten, som alla andra dårar



I min värld





är (jag?) kung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0