Återfall (viokano gotreo nanikum)

fffffFffffffffff (. . . . . . . . . . . . . )


nE......           .   , . . . . .  ,  . . ..  .

iua sdubhsdkla föjbs,dg asmekc gtrxf  rjaeshf

nej NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ, DU LEVANDE, JAG AVSÄGER MIG SJÄLV ALLA LÖGNER



(du gav upp den här världen, du hör inte hemma här, gå din väg)

awdkg fuhweiLgjs  dmvb,önh dgylu

(........gå........)

(...gå...)
(...gå...)
(...gå...)

kondi nika finda dinkandi yatoi disurda alstras fi mimandi o mervil atrash nigik

NEJ NEJ, DU LEVANDE, JAG KAN INTE BLUNDA FÖR MINA BRISTER, JAG KAN BARA SE LÖGNERNA JAG SKAPADE FÖR MIG SJÄLV, DE LÖGNER SOM GJORDE ATT JAG KUNDE TA MIG VIDARE, FÖR VISST ÄR DET VÄL LITE SÅ ATT DU HADE RÄTT FRÅN BÖRJAN, VISST HADE DU DET?


fram di vandri end wee slakte dan sistene lysena

viovum aeldskario inan dan eweigum


(Och när du kom och sökte efter sanningen så insåg du att det inte längre fanns någon struktur, då de två världarna ständigt kolliderarksdfaagndsilgjadfågknjqdfsilgjqdfsgkndfkljgngkjwefgkewjgnefkgjqerwlgjqberkgqejrgkjqerglergkerkkkkkkk k kk kwkekwd

d
wd
wdf
wdf
nej det är inte latin, det är bara ett språk som inte existerar
wdf
wdf
wd
f

(jag ler, men jag vet inte varför jag ler, jag har ingenting att le åt, jag borde gråta för att jag inte har någonting att le åt, men kanske kan jag le för att jag inte har någonting att gråta åt)


JAG VILL INTE SKRIVA LÄNGRE, JAG HATAR ATT SKRIVA, SNÄLLA DU LEVANDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0