jag se nu (dig på toppen av en brunn)

ursäkta, men jag tror att om du inte slutar lyssna på radiohead snart så kommer du inte kunna sova och då kommer du istället sitta och skriva massa meningslösa inlägg hela natten vilket inte kommer bidra till någonting eftersom det är en lång dag imorgon och du har verkligen inte tid att slösa bort den.

Dessutom så har jag ett erkännande.

jag förnekar dig






hörde du det,
min vackraste illusion i hela världen,
jag förnekar dig
du har funnits i mina tankar i över en månad idag
varför kunde jag inte släppa dig lika enkelt som de andra illusionerna?
varför sitter du kvar så länge?
varför har du inte försvunnit?
varför känns du så fruktansvärt levande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0