jag stal din evighet?

Älska?

(??????????????????)

åh minns du hur vi brukade ge namn åt det ordet. vi brukade hitta på saker att förknippa det med, men vi visste inte hur farligt ord det faktiskt var att leka med, men vi var så unga och så övertygade, snälla förlåt mig för de saker jag aldrig sa. och snälla förlåt mig för alla de saker jag sa, för jag visste inte vad jag höll på med



?




ska vi ta sovlektioner du och jag?

men vem är han du pratar om
jag känner inte till någon sådan man
däremot känner jag till en man
som sig själv bara älskar
och som genom andra personer
i form av bekräftelse älskar sig själv
det är en vidrig man
jag hoppas du aldrig möter honom

de kallade honom för parasiten



(parasiten? ?          ?  ?      ? Parasiten?

(parasiten parasiten parasiten parasiten parasiten parasiten parasiten parasiten parasiten)

HAHAHHA PARASITEN JAG MINNS HONOM SÅ VÄL


han levde på andra

vi borde ha dödat honom



fast

vem är du att döma mig
du visar inte ens dig själv


fast

vem är jag att döma mig själv
jag har aldrig visat mig själv


dessutom så går det inte att lära sig innebörden av kärlek
det vore som att lära sig innebörden av en illusion

duvet illusionerna. de är som lögner fast mycket verkligare

(kan vi inte ta av våra masker du och jag? kanske till och med idag?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tar aldrig av min mask.

2011-05-25 @ 00:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0