nyckelord

Vardagsångest: HEJ JAG SER DIG MEN DU SER INTE MIG.

Beståndsdel noll: När du inte vill längre. När du inte känner längre.

Lögner: Är den nya sanningen

kärleken: är den vackraste illusionen

jag: ett ord som är farligt att använda, då det kan uttrycka ens egna åsikter eller upplevelser

vändpunkt: när allting som du trodde var så jävla dåligt egentligen var så mycket värre

varelsen: den döde individen som är mycket mer levande än alla människor i dennes omgivning

eld: det som gör att alla minnen försvinner

skuggor: fragment av gamla minnen

feghet: att inte gå fram och prata med den personen som alla röster i ditt huvud skriker efter

trygghet: är bara en annan högt uppsatt illusion

igensydda ögon: HEJ JAG SER DIG TROTS ATT VERKLIGHETEN HAR SYTT IGEN MINA ÖGON

vandringen: processen att gå från det gamla för att försöka finna det nya

betraktaren: den som ser det hemska ske, utan att agera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0