sommar på den västra kullen

hahaha TITTA VEM SOM SITTER HÄR OCH GÖMMER SIG.

jasså? du vågar inte komma fram? är du säker? JAG KAN ERBJUDA DIG TRYGGHET



vänta vänta vänta. det går så fort nu. kan vi inte sakta ned allting? fast hur skulle vi göra det.

jo just det. där står min tidsmaskin. visst har vi åkt i den förut? vi åkte i den när vi skulle radera lite minnen ifrån svunna tider. fast jag kommer såklart inte ihåg någonting av det. du kanske fortfarande minns men påminn mig inte varför jag valde att glömma det.

förnekelsens kraft, du måste använda den, den är väldigt kraftfull

tryck på den där knappen som du inte vågar trycka på

min säng är obäddad

nu känns det bättre i mitt huvud, nyss var det storm, men du sa ju åt mig att inte uthärda stormen, utan istället dansa i regnet

synd att det åskade och att blixten slog ned och alla dog?????? nä okejrå

det finns ingen struktur och allt är som det ska vara
här mår jag bra här slipper jag vara någon här kan jag vara mig själv

och allt får flyta på som vanligt
allt är så lugnt och allt är så bra. jag vill tacka någon för det. tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0