tid? nej. tid inte NEJ INTE TID NEJ NEJ NEJ

har det gått sex veckor sedan jag tänkte på dig för första gången?
det är ju helt sjukt, kan du föreställa dig sex veckor?
nej det kandu ju inte eftersom du och jag inte delar samma tidsuppfattning

men varför stannar du kvar i mitt huvud
varför har jag inte slutat tänka på dig
hur kan det ha gått sex veckor?
jag tror inte på det
jag förnekar det
det kan inte ha gått sex veckor
jag har slösat bort sex veckor av mitt liv med att tänka på dig

fast även om du ignorerar mig så är du en sån bra inspirationskälla
det är lättare att skriva
när man har något att skriva om
fast du kanske inte ser dig själv som en inspirationskälla
varför skulle du göra det

men jag kan fortfarande inte förstå att det har gått sex veckor
det är omöjligt

det brukar gå tre dagar för mig att glömma en människa som jag inte har något känslomässigt band knutet till

VARFÖR TÄNKER JAG FORTFARANDE PÅ DIG EFTER SEX VECKOR, DET GÅR INTE, DET EXISTERAR INTE

sådana tankar existerar inte




fast alternativet är ju att jag har hittat på allt det här. fast jag tror att det vore en för enkel utväg att erkänna att du inte existerar, för du gör ju det


tyvärr så gör ju det

det vore så mycket lättare om du inte existerade, för då skulle jag bara vara galen

det här är något annat. det här är frustration.

(varför har du sytt igen dina ögon?)

Kommentarer
Postat av: -

"The more you ignore me, the closer I get. Your'e wasting your time"

2011-05-25 @ 21:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0