trefyra

- Kära tanketvilling, växte vi upp för fort?
- Ja, det gjorde vi sannerligen.
- De krävade för mycket av oss. Samhället krävde för mycket av oss. De tvingade oss att vara någonting som vi egentligen inte var. Men ändå så är det vad vi är nu. Vi vill inte vara någonting annat även fast vi tänker efter. Det är såhär vi är. Vi fick nya värderingar. Nya mål. Hur kunde det egentligen bli såhär?
- Vi två tänker iallafall dessa tankar nu. Borde det inte innebära någonting? Har vi inte bevisat någonting nu för oss själva?


NEJ JAG MÅSTE SKRIVA MINA UPPSATSER NU. Fast jag vill så gärna vara kreativ här istället. Jag vill skapa


((((((((((((((((något vackert))))))))))))))))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0