?????+++++uhgvc

och han sa till mig såhär

"de är sådana som du fattar tycke för, men de är också sådana som inte fattar tycke för sådana som dig. det går att placera in dig i en kategori, baserat på fördomar och enstaka möten. jag hoppas du förstår att du inte är önskad här."

och jag sa till honom såhär

"jag har inte förlorat hoppet om mänskligheten än. men varför skulle det vara så svårt?"

och han sa till mig såhär

"du är så ung, du har så mycket mer att se. du skall inte tala om dessa ting. du har ingen erfarenhet här. gå nu. gå din väg. gå och sök den illusion som du kallar lyckan, ty du kommer finna den.

och jag sa till honom såhär

"du har förändrats så mycket."



och sedan talade vi intet mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0